Procesul nostru
Spontaneitatea se pregătește, succesul se construiește
Strategia de comunicare este singurul mod de a crea relații durabile cu clienții și partenerii companiei. O strategie profesionistă începe cu o analiză la 360 de grade a afacerii și se încheie cu un plan clar de acțiune care include canalele de comunicare ce merită folosite, tipurile de mesaje pe care ne dorim să le transmitem și modul în care să reacționăm în fața evenimentelor neașteptate.
Punem teoria în practică
Dacă ai nevoie de ajutor pentru implementarea strategiei de comunicare, echipa DAVOS este pregătită cu soluții „la cheie”! Gestionăm prezența în social media și generăm conținutul necesar pentru toate canalele prevăzute în strategia de comunicare, mereu cu scopul de a-ți construi pas cu pas o reputație impecabilă și a aduce publicul mai aproape de compania ta. Facem acest lucru colaborând cu profesioniști care au zeci de ani de experiență în comunicarea corporate.
Competențe
Marketing de conținut

Marketing prin email

Marketing-ul motoarelor de căutare

Optimizarea motoarelor de căutare

Marketing prin social media

Audiență
Cine sunt clienții tăi și unde îi vom găsi, online și offline? Pornim în definirea unei strategii cu o analiză atentă a publicului, valorilor acestuia, a modului în care potențialii clienți comunică și a canalelor pe care ajungem cel mai ușor la ei.
Mesaje
Dacă ai avea doar 10 secunde să convingi pe cineva să îți aleagă produsele sau serviciile, ce i-ai spune? În lumea vitezei, avem chiar mai puțin de atât: o secundă în care vizualul trebuie să atragă atenția, iar textul să convingă.
Canale
Ar trebui să investești într-un cont de Instagram? Cine și cum răspunde la emailurile venite pe adresa de contact? Merită să trimiți un newsletter? Răspundem unor asemenea întrebări și definim reguli clare pentru fiecare canal de comunicare folosit.
Ținte
Cum știi dacă strategia ta de comunicare are succes, fără un indicator care să poată măsura acest lucru? Află care sunt cifrele la care merită cu adevărat să fii atent și de ce numărul de fani de pe Facebook contează mai puțin decât numărul de vizitatori pe site-ului companiei.